Alla inlägg under april 2010

Av jnjo - 28 april 2010 14:51

jag spenderade lördagen med att gå på födelsedagsfest för roger. vidare till filtan där vi hade vår egen underbara förförfest för att sedan sladda in med bil i bromölla till den riktiga förfesten där vi spelade något bibelbekännarspel och jag avslöjade alldeles för mycket om mig själv. men å andra sidan - jag har inga hemligheter.


i övrigt var jag jävligt glad och kärleksfull och ville visa mina vänner hur mkt jag tyckte om dem för jag ansåg att de förtjänade min annars så svåra kärlek. i lördags var allt enkelt och jag var så glad över att få göra folk glada.


det finns en liten möjlighet att jag var otroligt påträngande för min vän, alex. fullt allvarlig med glimten i ögat spelade jag nog ut en massa kort jag egentligen inte har.

men bara för att jag tycker så bra om honom. jag minns att han sade att han kommer hem i juni. då kanske vi kan fördjupa oss i vår egensinnade vänskap.



jag sprudlade av glädje för sommaren som väntar. för löften som kanske infrias. för de fina människorna jag fått äran att träffa och lära känna.

jag pratade i telefon med julian! den väna skånska stämman var det längesedan jag hörde. också honom var jag glad för. och PÅ. 


trots att vi spenderade kvällen med att stå i kö och slutligen gav upp klockan halvtre för att åka hem så var det en bra kväll för mig personligen. jag har ingen aning om varför. kanske berodde det på stengroggen jag fick hos roger. eller för att filtan var hemma. eller för att hanna och hanna var hemma. 

glad var jag iaf! 


imorgon åker jag till lund för att fira valborg och umgås med fina.

ni får gärna ringa eller smsa eller tänka på mig så jag får hicka.


trevlig valborg alla. :]

Av jnjo - 22 april 2010 22:30

nästa vecka åker jag till lund. det skall bli så otroligt skönt att komma härifrån.

här finns inget att hämta och varje dag känns det lättare att tänka på att jag försvinner härifrån om ett tag. 


jag saknar mina fina underbara vänner i skåne.

resten av mina fina underbara vänner träffar jag i helgen.

ibland är man lyckligt lottad. 



heja lund!

Av jnjo - 6 april 2010 21:45



I remember feeling low

and I remember losing hope

and I remember all the feelings and the day they stopped

Av jnjo - 6 april 2010 13:21

1. när blev alla idioter?

2. det var nog allt.

Ovido - Quiz & Flashcards