Alla inlägg under maj 2010

Av jnjo - 31 maj 2010 12:40

dahlin och bebbe är på ingång. de skall måla flaggor igen.

alltså, dahlin skall måla och bebbe får följa med som sällskap, och kanske hålla en tygbit ibland för att känna att han är med. de är söta.

så nu får jag väl göra mig i ordning på allvar så att bror slipper skämmas över sin whitetrashsyster. 


wallawalla!

Av jnjo - 31 maj 2010 11:32

sha. mår inte direkt bäst idag. helt tung i hövve, misstänker en smärre förkyldning som bögat ner sig i mig. det regnar ute, vilket gör mig på så sjukt mkt bättre humör. älskar att vädret står på min sida! 



planerad dag. tandläkarbesök i karlshamn klockan halvtre. filmkväll ikväll. blir gött kött, måste bara förtränga min lilla sjukdom. håll en stortå vaaaa.

nu skall jag låta julian berätta om skit som hänt i världen under helgen. han är mitt nyhetsfilter tydligen. mycket fint. <3 


Av jnjo - 31 maj 2010 01:50

alltså. ett litet tillägg:


jag blir inte klok på hur vissa människor fungerar. allt klingar falskt, ena dagen är man världens bästa jävla skitmänniska, för att nästa dag förvandlas till en liten pissmyra som inte ens är värd att trampa på.


det gäller tydligen att anpassa sig och göra vad alla andra vill, vem bryr sig om den egna viljan? snacka om att ge upp sig själv utan att ens kriga för sin sak först.

personligen hade jag varit livrädd efter att ha kastat mig i ormgropen. fan vet när det giftiga bettet kommer. värre än knivarna i ryggen.

tycker det är underligt.


och lisa. fina fina lisa. önskar att jag kunde vara med dig nu och dela din smärta.

längtar tills du kommer. då är det rödhövvena som skall visa srf vilka som bestämmer.

ikväll funderar jag. och saknar. och sitter på efterdyningarna av berusande lycka.

det är inte mycket som känns fel även om problemen är många.


nu godnatt på riktigt. :)

Av jnjo - 31 maj 2010 01:13

haft en kanonhelg med grillkväll där jag missade grillning. sovit på soffa med en människohund på golvet. dansat till AMAAALAAAA tills huvudet trillat av. oplanerad husfest med annorlunda tema. pizzafrukost med dåliga tvprogram. meck med tv och sladdar mitt i natten och på fyllan. jag tjatade till mig den lilla sängen för att jag ville ha ljud till min sömn. vilket jag ångrar lite. för stora sängen var klart bäst. den luktade ljuvligt också. synd. :( 

trappförfest återigen. regerade inte lika hårt som första gången, men vad gör man?

massa prat om bajs och fis i helgen. man kan tro att vi tjejer är lite omogna. men hur roligt är det inte med folk som bajsar ner sig i vuxen ålder?



jag ger er: 


och säger godnatt typ.

Av jnjo - 27 maj 2010 18:58

JAG STÅR NÄR ALLA ANDRA FALLER

och det beror mest på att jag inte har folk runt omkring mig som sätter en kniv i ryggen på mig så fort jag vänder mig om. men det är bara vad jag tror. ehehehe. ikväll skall jag hänga järnet. :') och förtränga alla kläder jag köpt. och så har jag börjat lida av en mastodontisk huvudvärk. tror det är migrän. känns sådär lagom gött för ögonen och så förlorar jag synen ibland. asgött! godnatt farväl adjö.


'du är en idiot, du är en idiot, alla ser det, men du är en idiot'.

jag tillägnar den till någon av mina nära och kära. PUSS.

Av jnjo - 27 maj 2010 11:28

finns ju förfaen inte på youtube.

men här har ni! christina aguileras nya 'not myself tonight'. så äckligt bra!

Av jnjo - 24 maj 2010 22:18


nu när det är 'sommar' så måste man öppna fönstrena om man bor på ovanvåningen där solen står på hela dagarna. annars blir det som en ugn. PÅ RIKTIGT.


men jag är livrädd för spindlar. som sagt, tusen gånger tidigare i mitt liv.

men nu! NU! nu är ett fönster öppet, jag har total översikt! sålänge jag inte ser något krypa in så kan jag ha det öppet medan jag städar.

jag städar i hyperfart och vågar inte tänka på vad jag skall ta mig till om ett åttabent äckelkryp bryter sig in.



skall försöka bli bättre på att uppdatera, och då om annat än öppna fönster och spindlar. JAG KAN NÄSTAN LOVA DET.

ikväll skakar vi rumpan till denna:

Ovido - Quiz & Flashcards