Direktlänk till inlägg 5 december 2010

för evigt för evigt evigt

Av jnjo - 5 december 2010 01:45

här ovanför, där jag skriver nu, där är en liten ruta där olika bloggar hela tiden rullar upp. vissa har fattat konceptet med att sälja sig. sedan finns det bombade fjabbar som inte förstått grejen alls och måste ha mindre än noll läsare om dagen.

en brilljant tjej skrev innan:

blir bara mys med vännerna hela dagen. uppdaterar om det ikväll =)



seriöst? vem vill läsa om det? vi fattar grejen. sådant kan reta mig.

skriv om annat än att ni att uppkurade med filtar och tittade på någon tjejig film där killen jagade ifatt tjejen på flygplatsen och talade om att han älskade henne happy happy end of story.


blir jag såhär snarstucken när jag inte dricker? eller blir jag det för att jag är trött? eller kanske tillochmed för att jag nyss insett hur fräsch kate bosworth är även om hon uppenbarligen slutat äta och glömt bort hur man gör. djeeez vilken smal puma.


tävla mot klockan. 02 äre bed time. godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jnjo - 3 januari 2011 14:39

så. tre dagar kvar. och idag börjar paraden av hejdå. dagen och kvällen skall jag och sandra spendera med ekdahl. ekdahl är, bortsett från sandra, utgångspunkten i mitt liv för tillfället. det är dem två och sedan grenar sig livet liksom ut från de...

Av jnjo - 30 december 2010 14:26

var beredda på vääääärldens jävla blandning här va (och lämna dörren öppen för min glömska, skitsvårt att hosta upp alla låtar när jag inte kan se vilka som spelats mest and so on): 30 seconds to mars - this is war against me! - i was a teenag...

Av jnjo - 30 december 2010 00:26

nytt år på lördag. mitt år särskilt. nästa vecka nytt land. nytt liv. förtvivlan blandar sig med äventyrets berusande glädje. sluta röka, snusa och dricka. det blir en spännande början. ni är välkomna att vadslå om saken. med varandra då, jag ...

Av jnjo - 11 december 2010 01:45

senast jag var såhär oattraktiv måste ha varit dagen då jag föddes. min sjukdom gör att jag känner mig så jävla äcklig. känner mig lite som en nyfödd med slajm och skit. fan.   jävligt flummig kväll som delvis innehöll närvaro av världens fetas...

Av jnjo - 10 december 2010 12:58

säljer mig minst tjugoåtta ggr om dagen känns det som. det här med att leta boende i ett annat land är heeeeelt annorlunda än här. shiet alltså. ...

Ovido - Quiz & Flashcards