Alla inlägg den 3 januari 2011

Av jnjo - 3 januari 2011 14:39

så. tre dagar kvar. och idag börjar paraden av hejdå.

dagen och kvällen skall jag och sandra spendera med ekdahl. ekdahl är, bortsett från sandra, utgångspunkten i mitt liv för tillfället. det är dem två och sedan grenar sig livet liksom ut från dem. och andra vänner sitter där, runt om den innersta kretsen.

så med all rätt börjar jag med ekdahl. a proper farewell. eller något.


känns konstigt. säga hejdå. inte än. vi väntar någon dag till. nu skall vi bara hänga och ha det så vanligt som det bara går. så jag har något bra att ta med mig härifrån.


på torsdag. then theres no going back.

på ett plan hoppas jag innerligt att jag slipper återvända hit mer än på snabbvisit.

vad sägs om att erövra världen? det vore på tiden.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards